۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۱

مدیرکل امور روستایی استانداری خوزستان خبر داد؛

اختصاص ۲۰۳۰ میلیارد ریال وام به دهیاری‌ها و شرکت تعاونی خوزستان

اختصاص ۲۰۳۰ میلیارد ریال وام به دهیاری‌ها و شرکت تعاونی خوزستان

اهواز- مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری خوزستان از اختصاص ۲ هزار و ۳۰ میلیارد ریال وام کم بهره به دهیاری‌ها و شرکت تعاونی دهیاری‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی باوی ظهر امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای از اختصاص ۲ هزار و ۳۰ میلیارد ریال وام کم بهره به دهیاری‌ها و شرکت تعاونی دهیاری‌های خوزستان برای خرید ماشین آلات خبر داد و بیان کرد: تاکنون تعداد قابل توجهی ماشین آلات سبک و سنگین شامل (تراکتور، نیسان جک دار، حمل پسماند مکانیزه، بکهولودر، لودر، کامیونت کمپرسی، بیل مکانیکی، بالابر، تانکر آب) از این محل برای دهیاری‌ها و شرکت تعاونی دهیاری‌های استان در کمیته وام استانی و ملی تصویب شده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری خوزستان افزود: این اعتبار در ۲ مرحله، ۶۲۹ میلیارد ریال بهمن ماه ۱۴۰۱ و ۱,۳۶۵ میلیارد ریال مهر ماه ۱۴۰۲ به دهیاری‌های استان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: مبلغ ۱,۳۶۵ میلیارد ریال مهر ماه ۱۴۰۲ از این وام برای ۸۳ دهیاری و پنج شرکت تعاونی دهیاری‌های خوزستان مصوب شده و در حال تشکیل پرونده بانکی هستند.

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری خوزستان گفت: این اقدام گامی مهم در راستای خودکفایی و ایجاد درآمدزایی برای دهیاری‌ها و ارتقای سطح خدمات رسانی به روستاییان خوزستان است.

کد خبر 5897714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha